در چه می توانید برای درمان کراتینین 4.2 درمان می کند؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در چه می توانید برای درمان کراتینین 4.2 درمان می کند؟

در چه می توانید برای درمان کراتینین 4.2 درمان می کند؟ برای بیماران، آنها ممکن است مطمئن شوید که چه سطح کراتینین شود و نه علت آن، نه حتی یک درمان آن پایین تر است. در این مقاله، ما پاسخ خواهد داد.

سطح کراتینین چیست؟

کراتی نین یک محصول شکست عضله در بدن انسان است، در درجه اول توسط فیلتراسیون گلومرولی دفع می شود. علاوه بر این، عادات نامنظم می توانید کراتینین بالا در کوتاه مدت شود.

کراتینین 4.2 نشان می دهد که بیماری مزمن کلیه به مرحله 3. این یک مرحله بسیار مهم است توسعه یافته است. اگر درمان نشود، این احتمال وجود دارد برای ورود به مرحله نارسایی کلیوی.

علل کراتینین بالا:

1. عفونت کلیه: برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آنفولانزا و عفونت intesinal است که می تواند باعث عفونت کلیه است.

آسیب 2. کلیه: آسیب شدید گلومرولی، فیلتر اثر کاهش شدید در کراتینین سرم است. علاوه بر آن می توانید از تجمع مقدار زیادی از کراتینین سرم شود. بنابراین، سطح کراتینین بالا است

3. دارو مضر: بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که داروهایی که آسیب کلیه ها را، سطح کراتینین در کوتاه مدت افزایش یافته است.

4. افزایش فشار alterial یا قند خون است.

5. عادات نامنظم: نوشیدن الکل، Funar و مقدار زیادی از کار، و غیره

کراتینین 4.2 با توجه به آسیب کلیوی به طور عمده کلیه آسیب های ناشی از تجمع کراتینین سرم. البته، در درمان اختلال عملکرد کلیوی که می تواند کراتینین بالا در ریشه آن را درمان کنند.

بهترین درمان برای عملکرد کلیه چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان طب سنتی چینی است. بازده از طب سنتی چینی است که می تواند به طور کامل کار می کنند. از طریق طب سوزنی نقطه کلیه، efficacies از دارو می تواند آسیب کلیوی را وارد کنید. بنابراین نفوذپذیری گلومرولی ممکن است کراتینین سرم را افزایش می دهد و گلومرولی دریافت کنید. بنابراین، آن را ممکن است معکوس شود.

در نهایت، اگر شما می خواهید بدانید کراتینین اطلاعات بیشتر و یا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: